Afbeeldingen die opvallen

Iedere post die wordt gezien draagt bij aan een positieve binding met jouw bedrijf

In razendtempo screenen jouw klanten de berichten op hun tijdlijn. Valt jouw bericht niet op, dan heb je een kans gemist.

Om in te spelen op het screen gedrag van jouw klanten worden berichten die je deelt met de Social Media Manager voortaan voorzien van een opvallende afbeelding. Deze afbeelding schreeuwt om aandacht op een tijdlijn. Bovendien help je je klant met screenen want hij kan In 1 oogopslag zien of jouw bericht belangrijk is. Of het bericht nu wordt gelezen of niet. Op deze manier draagt iedere post bij aan een positieve binding met jouw bedrijf.

Tekst afgestemd op social media kanaal

c'est le ton qui fait la musique

Een bericht op LinkedIn heeft meestal een zakelijke toon. Facebook is eerder joviaal en Twitter wat feitelijker en korter.

De Social Media Manager houdt rekening met de toon van het medium. En als het nog niet helemaal naar jouw smaak is dan kan je het natuurlijk ook nog zelf verder finetunen.


Nog makkelijker berichten op Facebook delen

3 klikken. Letterlijk!

In drie klikken publiceer je een bericht op Facebook, compleet met opvallende foto, persoonlijke tekst en link naar het bericht op jouw website.

Werkwijze

  • Klik op het logo van Facebook in de mail die je van ons hebt ontvangen.
  • Klik op "Add" en kies het bericht dat je wilt publiceren op Facebook. *
  • Klik op "Publiceer bericht".
* Alle actuele berichten worden getoond. Zo kan je zelf bepalen wanneer je een bericht publiceert en hoe vaak.


Troubleshooting Twitter en LinkedIn

Zo zorg je ervoor dat je post goed wordt gepubliceerd

Voor het delen van berichten op social media maken wij vaak gebruik van onze FinFacts. Dat zijn de berichten in jouw website die perfect op het delen op social media zijn afgestemd. Ze zijn super actueel, ideaal om mobiel te bekijken en bevatten vaak linkjes naar interessante informatie of handige tools. Wij zijn fan van deze werkwijze, omdat het klanten naar jouw website trekt en ervoor zorgt dat je website nog beter wordt gevonden.

Op het moment dat jij een bericht deelt wordt dat bericht ook opgeslagen op de servers van bijvoorbeeld LinkedIn, Twitter en Facebook *. Dat is vervelend, omdat zij daardoor niet de aanpassingen verwerken die wij gemaakt hebben. Het is daardoor mogelijk dat een oude afbeelding en een oude tekst wordt getoond. Dit kan je eenvoudig oplossen. Hiernaast leggen we uit hoe dat werkt.

* Berichten op Facebook worden gepubliceerd via koppelingen. Hierdoor wordt automatisch de juiste tekst en afbeelding gepubliceerd.



Werkwijze Twitter

  • Kopieer de link die je wilt delen.
  • Ga naar deze pagina.
  • Plak de link die je wilt delen.
  • Klik op "Preview card".
  • Deel daarna het bericht via de mail die je van ons hebt gekregen. Het is mogelijk dat Twitter nog steeds de verkeerde afbeelding laat zien. Na het publiceren zie je echter dat de juiste tekst en afbeelding wordt getoond.


Werkwijze LinkedIn

  • Kopieer de link die je wilt delen.
  • Ga naar deze pagina.
  • Plak de link die je wilt delen.
  • Klik op "Inspect".
  • Deel daarna het bericht via de mail die je van ons hebt gekregen. Het is mogelijk dat LinkedIn nog steeds de verkeerde afbeelding laat zien. Na het publiceren zie je echter dat de juiste tekst en afbeelding wordt getoond.