Coronavirus: jouw website vormt de spil in jouw communicatie

 
Vrijwel ieder kantoor moet zijn werkwijze aanpassen om een bijdrage te leveren aan de verspreiding van het Coronavirus. Over het algemeen zien we dat er meer op afstand wordt gewerkt en dat afspraken op kantoor zoveel mogelijk worden beperkt.

Jouw website kan een belangrijke rol spelen in de communicatie van de getroffen maatregelen.

Wij helpen je daar graag bij.
 

Een "alert" op je homepagina

Jouw website wordt vaak bezocht om contactgegevens op te zoeken of om een terugbelverzoek in te vullen. Dat betekent dat je met een duidelijke waarschuwing op je homepagina al veel klanten kan bereiken die contact met je op willen nemen.

Je kan hen dus al vantevoren wijzen op de aangepaste werkwijze in verband met het coronavirus. Hiernaast zie je een voorbeeld van zo'n waarschuwing.

Bericht met klantgerichte boodschap

Je kan volstaan met een korte waarschuwing op je homepagina, maar je kan je aangepaste werkwijze ook toelichten in een bericht. De waarschuwing op de homepagina linkt dan naar dit bericht.

Het voordeel hiervan is dat je het bericht ook met een druk op de knop toe kan voegen aan een e-mail nieuwsbrief. 

E-mail nieuwsbrief

We hebben een bericht in jouw website geplaatst met antwoord op veel gestelde vragen rondom het coronavirus en verzekeringen.

Dit bericht kan je eenvoudig per e-mailnieuwsbrief naar jouw klanten versturen. Wij zetten alles klaar voor je.